torsdag den 30. maj 2013

billedebog

Efter Matildes navnefest har jeg fået trykt en lille bog med billeder derfra. Jeg tænker det er sjovt for Matilde at ha' senere ... hun kan jo ligesom ikke huske dagen ;o)
I bogen er alle billeder samlet sammen med liste med gæster, menuen og hvilke gaver hun fik.
Den er trykt hos Pixum.dk, hvor jeg tidligere har fået lavet nogle bøger. Man kan vælge alle mulige størrelser, men jeg valgte blot det mindste (13x14 cm), da jeg synes det skal være et handy lille format til Matilde (nærmest en pixibog).

Jeg fik samtidig lavet et lille bog med ca. 270 Instagram-billeder, som jeg tænker kan bruges som en slags pegebog til Matilde, når hun bliver lidt større.

I den digitale verden vi lever i, er det altså meget fedt en gang i mellem, at ha' sine billeder på print.
Og jeg har da også allerede planer om, at skulle lave nogle bøger til familien til jul ... schhhhyyyyy!!




2 kommentarer:

Lille Lisa sagde ...

Virkelig smart idé :)

Her leger jeg også med idéen om at få lavet en familie-billedbog, så vores kommende datter har en bog hun kan bladre i og se at der er mor, far, bedsterne, onklerne, olderne osv. - men først når hun er kommet til verden, så der også kan komme et billede af hende selv i. :)

Lisa // Lille Lisas Univers

lajoma sagde ...

Sikke en skøn ide :)