tirsdag den 9. oktober 2012

Barsel

Efter overskrifterne, på mine to nyeste indlæg, at dømme, så er jeg gået lige fra ferie over i barsel ... Men sådan er det nu ikke helt!! Jeg har bare været en utrolig doven hund, med alt for meget arbejde og alt for lidt tid til at blogge (eller tid ... bum bum, det er vel et prioriteringsspørgsmål, for jeg har da haft tid nok til at være på Instagram, som du måske har bemærket).
Men i går havde jeg simpelthen første dag på barsel! yeah ... det er indtil videre et ganske skønt koncept! I går mødtes jeg til brunch med en veninde, der også er på barsel, og så har jeg ryddet lidt op, strikket muffedisser og haft gang i små projekter herhjemme i lejligeheden. Pt. har vi håndværkere gående, da vi er ved at afkorte stuen, så vi får plads til et børneværelse og et lille walkin-closet!! Hep hep! Det bliver godt!
Men det betyder også, at jeg ikke helt er gået i den dér barselsmode endnu, som indbefatter ingen makeup og blød buks! Men mon ikke jeg når dertil i løbet af de næste 4 uger ;o)

Og hvad er der så ellers sket siden 17. juli, hvor jeg sidst postede et indlæg?, tænker du måske.
Hmmmm ... jeg har lavet et par kataloger (bl.a. jul) for Inspiration, lavet nye emballager til en ansigtsplejeserie, hæklet lidt på et babytæppe, været 2 gange i Hamburg på forlænget weekend, købt ny bil, gået til gravidyoga, spist optil flere cafébrunch, været på Formland, Deltaget i Stafet for livet, været til fotomarathon, gået amok i lejligheden med min DYMO-maskine, været til Jordmoder, været på spaophold på Alter Meierhof Vital Hotel i Flensburg med Kortklubben, blevet moster igen og så er min mave vokset fra "er hun mon gravid?" til "Hun er da godt nok gravid!" ;o)

Så lidt er der, da sket ... ;o)

3.juni, 8.juli, 1. august og 6.oktober

7 kommentarer:

Anne sagde ...

Juhuu for indlæg herinde :)
Sikke nogle dejlige billeder, det må være helt specielt at være gravid samtidig med sin søster. Håber det bliver til flere barselsindlæg herinde (især når man nu ikke kan komme på instagram, snøft).
Kh

PS. Gad vide hvilket babytæppe du er igang med?

Julia Hausfrau sagde ...

De billeder der er bare så fine!

Marie sagde ...

Ja, mon ikke jeg kan tage mig sammen og blogge lidt oftere end med 3 måneders mellemrum?? Ha ha ;o)

Det er super hyggeligt, at være gravid samtidig med søsteren og det bliver sikkert endnu sjovere, når vi pludselig har to, næsten jævnaldrende, piger ;o)

Hmmm ... ku' da lige være, at jeg skulle smide nogle billeder op af tæppet ... og måske skulle jeg tage med sammen og hækle videre. mangler vist stadig 2/3 ...

Trinekjr sagde ...

Hejsa.
Skønt med barsel:-))
Jeg har for nogle dage siden sendt en mail ang. bestilling af et par muffedisser, hvis det er muligt??

Kh
Trine

Gaia Cunin sagde ...

skønne skønne billeder af to dejlige damer, Zaza må være stolt!
Er det de første af billederne som jeg tog?

Marie sagde ...

Ja, det er fine billeder! ;o)

Og jep, Gaia. Det første billede er lige præcis dét billede du to til weekenden med håndarbejdsklubben. Der er sket lidt siden da ... ;o)

Bianca sagde ...

Jamen velkommen tilbage :)
Jeg var altså også meget længe om at komme i barselsmode. Tror først det var i slutningen af august at jeg nåede dertil og min datter er født 3. sept.
Er heller ikke den der sidder hele dagen i slapper-tøj nu efter fødslen. Det har jeg simpelthen ikke ro i måsen til ;)