torsdag den 17. maj 2012

Forårsmarked i Kunstfabrikken

I næste weekend. Jeg skal med. Er jeg klar? Overhovedet ikke!!
Jeg har sjældent været SÅ ustruktureret og måske viser det sig også, at jeg er SÅ meget bagud.
Jeg har måske været på for mange markeder og tænker "Det går nok. Jeg finder bare den sædvanelige markeds-huskeliste frem og pakker udfra dén" og "Jeg har helt sikkert noget på lager, som jeg kan sælge!" Hmmmm ... måske skulle jeg liiiiige tjekke, hvordan lagerholdningen egentlig er! Og måske skulle jeg også bage nogle macarons og sælge som sidste år. Og måske skulle jeg liiiige overveje om jeg skal nå at producere nogle nye ting. Og måske skulle jeg liiiige printe nogle prislister, og skrive prisskilte, og lave visitkort. Og måske skulle jeg ... Pyhaaaa, godt jeg har fri de næste 3 dage, så kan det være der kommer lidt mere styr på sagerne!

... Men jeg håber vi ses i næste weekend!

Ingen kommentarer: