søndag den 11. december 2011

Julepynt i 3 kategoerier

Hjemme hos os har jeg pyntet til jul af flere omgange ... Og nu har min kæreste meddelt, at der ikke behøver komme mere pynt op ;o) Så det retter mig efter ... tror jeg! I hvert fald indtil videre ;o)

Jeg holder altid jul uden nisser og som regel også uden gran. Jep, du læste rigtigt! Uden gran og nisser!!! Kan man det? Ja, det kan man godt! Jeg nemlig kan bedst lide når julepynten passer ind i boligen og dén stil man nu engang har.

Jeg har i år lavet 3 temaer: Den hvide, den amerikanske og den farverige. (Indtil den farverige kom op, synes min kæreste at det var rigtig fint med julepynten ;o)

Vil lige vise hvor fint det er ... for det synes jeg nemlig selv det er. Hov nu fik jeg lige øje på et julepyntsområde i stuen, som jeg ikke fik fotograferet, og nu er det for mørkt ... hmmm ... nå, I kan nok godt leve uden.

Den hvide










Den amerikanske





Den farverige





3 kommentarer:

Ida sagde ...

Jeg har heller ikke gran eller nisser - men det er nu ikke super bevidst. Til gengæld kan jeg godt tilslutte mig den med at julepynten falder naturligt ind sammen med hverdagstingene.
Hvordan er det samlede udtryk hjemme hos dig, er tingene (de tre kategorier) holdt adskilt eller er de blandet på kryds og tværs?

Marie sagde ...

De står grupperet i de tre kategoerier, men den hvide kategori er spredt rundt i lejligheden. Kan godt lide at lave små tableauer i lejligheden.

Boselade sagde ...

Det ser total godt ud!
Elsker både det med farver og det der er hvid.
I år der der farver på hos mig, med det er der ikke hvert år....