torsdag den 22. december 2011

Gaverne er pakket og klar

Som lovet, er her de færdig-indpakkede gaver. Temaet i år var "Pakkepost" og materialerne var brunt pakkepapir, manillamærker, stempler, brunt og sort naturgarn og så liiiiige noget rød og hvid stribet papir fra IKEA til at peppe lidt op mellem de brune nuancer.
Og selvfølgelig er til&fra-kortene stemplet med et rødt "fortroligt" på forsiden ;o)

Derudover har nogle af gaverne fået påstemplet lidt ledetråde til gavens indhold ... men det siger jeg ikke til nogen ;o)





7 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor ser de fine ud, som de ligger der sammen. Næsten synd de skal blandes med en masse butiks-indpakkede pakker ;) Glædelig jul!

Marie sagde ...

Ja, hvis jeg skulle holde juleaften hjemme hos mig selv ville jeg indføre gave-dresscode ;-) hæ hæ ...

Bianca sagde ...

Hehe.. Gave-dresscode... Det synes jeg helt klart var en god idé for de er godt nok fine!!

Bianca sagde ...

Glædelig jul!

krAm sagde ...

Haha - I år har min mor faktisk indført gavedresscode - alle gaver skal være pakket i lilla og guld, så de matcher juletræet.

Havde ellers købt gavepapir i rød/hvid, så måtte grave lidt i lageret i stedet. Men det er jo også meget sjovt:-)

Du kan se lidt af mine gaver her:
http://www.femthe.blogspot.com/2011/12/juleindpakning-ala-femthe-2011.html

Elsker flotte gaver - glædelig jul:-)

Marie sagde ...

Ha ha ... Jeg elsker allerede din mor!! ;o)

lajoma sagde ...

Skønno pakker, god jul :)