mandag den 21. november 2011

Når arbejde og hobby flyder sammen ...

Sådan er det faktisk næsten hver dag for mit vedkommende, men nogle gange er det mere udtalt, end andre. Som da jeg fx. pyntede kager til Amo's Store julebagebog, eller lavede Pantone kager til Inspirations julekatalog. Og for et stykke tid siden, lavede jeg igen noget rigtig hyggeligt ... Jeg broderede en julekampagne for Bolia!!

"Merry Christmas", "To", "From", "New", QR-koder, streger og en hel bunke tal blev det til.

Så hvis du ser TV, annoncer eller nyhedsbreve fra Bolia, så kan du tænke på hvordan mine små, flittige hænder har været på overarbejde ... Hæ hæ

Og nej, Puk og Gaia ... I får ikke lov at se bagsiden! Det er et rent kaos af tråde på kryds og tværs ;o)
Men sådan er det jo i reklame ... Det skal bare være pænt på forsiden, ik?!! ... Hæ hæ





2 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Sejt!!

Gaia Cunin sagde ...

Åh Marie når jeg læser det indlæg får jeg sådan lyst til at sidde sammen med dig og nørkle og drikke Asti...