søndag den 12. juni 2011

... Og svaret er 64!!

Jep, 64 som i fireogtres!! Jo, jo ... mit samler-gen er veludviklet ;o) 

Der var ingen, der gættede så højt men Gaia var den, der kom tættest på med sit bud på 40.
Så Gaia, der kommer en lille kreahyggepakke til dig (og Rose ;o) en af de nærmeste dage.

Og nej, der er ingen gengangere, selvom det kunne se sådan ud.
Alle 64 bøtter er med forskellige farver perler i ;o)



Bøtterne er fra Panduro og sælges som et sæt med 5 stk. for 29,-
De kan skrues sammen, så de agerer låg for hinanden.

3 kommentarer:

Gaia Cunin sagde ...

JUBIIIIIII jeg har vundet!!!!!
Jeg kan ikke vente med at se hvad der kommer.
Kan godt lide du nævner Rose også. For er der en der er flittig med saks, papir, æggebakker, limpistol m.m. så er det Rose.
Marie det er sgi da mange forskellige.
God måde at vinde en give away på!!!

Marie sagde ...

Ja, det var jo det jeg tænkte, at selvom gaven er til dig, er det sikkert Rose, der bliver mest glad for den ;o)

Ja, 64 er mange ;o)

Marie sagde ...

Hej Gaia
Fik du nogen sinde den lille krea-pakke jeg sendte til dig? Kom pludselig til at tænke på, om den mon var nået vel frem.
/Marie