søndag den 12. juni 2011

Ny ven

Jeg har fået en ny ven! Jeg har ikke haft den så længe, men har allerede brugt mange timer I dens nærvær og savner den allerede, hvis jeg er for længe væk fra den ...
Det er min iPad og selvom den er total overflødig, så kommer man altså virkelig til at holde af det lille skarn. Jeg surfer, blogger, pinner, spiller og tjekker mails på den. Lige nu sidder jeg fx. på min altan, med den på
skødet, og skriver dette indlæg (jo bevares, det kunne jeg også gøre med min bærbar, men denne varmer mine lår knap så meget, og så er skærmen bygget til at kunne se på i solskin).
Men er den så 5000,- værd? Spørger du måske. Det synes jeg helt klart. Tager meget snart til Cannes med mit arbejde og senere til Sanremo på ferie, og der glæder jeg mig til at bruge den til at se film i flyveren, liveblogge fra festivalpalæet, tjekke mails på hotellet, måske skype hjem, skrive noter og spille et lille spil ved poolen.



1 kommentar:

Mette sagde ...

Jeg har også fået sådan en ny bedste ven, og det bliver bestemt et godt venskab!