mandag den 9. maj 2011

Vind dit navn



Fordi det er mandag.
Fordi jeg er træt. 
Fordi der er lææænge til weekenden. 
Fordi solen skinner. 
Fordi forårsmarkedet er vel overstået. 
Fordi jeg solgte knap 180 macarons. 
Fordi jeg skal pynte kager i morgen i arbejdstiden.
Fordi jeg skal bruge en undskyldning for ikke at tage til yoga. 
Men allermest fordi i er så søde, så trækker jeg lod blandt dem der kommenterer om at vinde dit navn (eller dit barns/mands/kæledyrs) i badge. Så smid en kommentar med navnet som du  gerne vil vinde. Jeg trækker lod i morgen tirsdag kl. 19.

21 kommentarer:

betine sagde ...

Hvor fint... Jeg sukker stadig over dine alt for lækre muffedisser! Jeg vil super gerne vinde - så skulle der stå VIGGA!

Kh - Betine

Anja sagde ...

åhhhh skulle det blive mig som var den heldige skulle der stå......
NAJA

Laura sagde ...

Tror BUSTER ville se temmelig godt ud eller måske VIGGO (Busters kælenavn)
Håber det bliver mig

kh Laura

Sukkerknalden sagde ...

Hvor er du sød :)
Og sikke en fin ting at udlodde.. Hvis jeg skulle være den heldige vinder skulle der stå:

JONATHAN

Det ville se så fint ud på hans pusletaske eller lille rygsæk.
Årh, jeg krydser fingre..

Kig i øvrigt forbi min blog og se min give-away (Den kommer på senest kl. 20.00)

Pernille-Frederikke sagde ...

De er så fine! Hvis jeg vinder skal der stå Alberte

My box of buttons sagde ...

Nøøøøj, hvis det bliver mig... skal der stå Mathilde :)
- og tak, jeg var én af macaron aftagerne til messen...

-and they were goooood ! :D

Stine Sølund sagde ...

Nøj... Jeg var netop forbi din blog for at se om badgesne var blevet sat til salg på Amino. Nu kan jeg istedet vinde dem... Der skulle stå Markus! Kommer de til salg senere - hvis nu jeg ikke vinder?
Vh Stine

Malene sagde ...

Jeg vil gerne vinde en lille ny babys navn. Hun har fået det fantastiske navn FLEUR
Håber jeg vinder.
Kh. Malene

Belladotte(Helle) sagde ...

hvis jeg vinder så er navnet

JESSICA

Marie sagde ...

Jeg sætter dem til salg på Amio, når jeg får tid til at uploade billeder.

Fru Melgaard sagde ...

Hvor er de fine. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så må der gerne stå Melgaard;o)

Mette Kathrine sagde ...

hvor er de fine, og sikke en masse gode grunde til en give away :D

Hvis jeg vinder må der gerne stå ANNA

Cille sagde ...

Og dine makroner smagte fantastisk. Købte en pose med hindbær, citron og mokka. Mums ;)

Cille sagde ...

Hov,og hvis jeg er så heldig at vinde skal der stå CECILIE

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

Uuuuh her må jeg være med! De er super cool, smil
-jeg har to unger Sofus og Frida, du må vælge!
(så må jeg købe til den anden... Hi hi) krydser min finger!

PUK sagde ...

Du er sej! At sælge 180 macarons! Jeg må have til gode at smage dem;-)
Hvis jeg vinder, vil jeg ønske mig:
SØDE MOR
og sende dem til min mor. Så kan det være, hun tilgiver mig for ikke at have givet hende noget til mors dag...?

Merete sagde ...

Uhh vil rigtig gerne vinde dem til min datter Lærke.

Camilla Bertram sagde ...

Hvis jeg er så heldig at vinde, skulle det være med mit efternavn BERTRAM :)

Vh Camilla

P.s.Jeg besøgte dig og de andre dejlige mennesker og jeres fine kreationer på markedet i fredags, og jeg blev blæst helt omkuld! Utrolig flotte kreationer og umm macarons!

Kira Petersen sagde ...

Jamen her må jeg heller deltage også. Der må meget gerne stå KNP. Og forståeligt at man er træt på en mandag efter markede.

Så tag du em velfortjent fridag

Chhan sagde ...

Uh kan jeg nå at være med?

Så vil jeg gerne ha et Maja, til min søde lille søs, hvis jeg vinder :D

Marie sagde ...

Vinderen er fundet og det blev Stine Sølund.
(Stine, du må gerne lige smide mig en mail på mariewehnert@hotmail.com :o)