torsdag den 12. maj 2011

Orden på sagerne ...

Det er helt utrolig længe siden, at jeg har postet billeder, af de ting jeg har lavet. Det skyldes rigtig meget travlhed og en lille smule dovenskab ... rundstyk!
Men i dag er dagen, hvor jeg har besluttet mig for at få bugt med nogle af mine hængepartier (har allerede kunne strege én ting på listen ;o) så i løbet af weekenden satser jeg på, at jeg får lagt billeder på bloggen.
Til en start er her de ordener (eller medaljer om man vil), som jeg havde med til forårsmarkedet. Jeg havde lavet 9 medaljer og jeg har 4 stk. tilbage. Måske kommer de på Amio, måske bliver de bare foræret væk. Jeg skal i hvert fald selv ha' én.



10 kommentarer:

betine sagde ...

De er simpelthen så fede. Jeg ærgrer mig helt over at jeg ikke købte en på markedet!

My box of buttons sagde ...

Uda.. foræret væk... ja jeg så dem jo IRL på markedet, og syntes stadig at de er top- fine, jeg er i hvert fald super glad for den sorte plexi-diamant, og sikke nogle macaroons :) mums.

Marie sagde ...

Ja, jeg synes også selv, at de er blevet ret fine. Og de er også ret skønne sammen. Måske skulle man ha' flere på ad gangen?

Laura sagde ...

Jeg SKAL også have en. Det er jo en hækleorden! Må jeg købe en?

kh Laura

Marie sagde ...

Ja, selvfølgelig må du det ;o)
Der er en blå, en grøn, en petrol og en lilla tilbage.
De koster 150,- stk.

Mejse sagde ...

Ej, hvor er de fine!!! Dem havde jeg slet ikke set... Jeg vil mægtig gerne erhverve mig en, de er da for seje :)

Laura sagde ...

Det er jo en hækleorden - jeg vil også meget gerne erhverve mig sådan en :)

kh Laura

Marie sagde ...

Ej, hvor underligt! Var helt sikker på, at jeg allerede havde svaret dig, Laura ... Men pludselig var alle kommentarerne væk??

Ja, jeg synes også de blev ret fine. De koster 150,- stk. og jeg har en grøn, en blå, en petrol og en lilla tilbage.

Laura sagde ...

ja blogger har drillet enormt de sidste par dage. jeg vil meget gerne købe den grønne af di. Sender dig lige en mail

Marie sagde ...

Hej Laura

Jeg har ikke fået din mail (hvis du altså har sendt den ;o)
Jeg har lagt den grønne til side til dig.

/Marie