søndag den 15. maj 2011

Hmm hmmm ... Ser man dét?

- 1 håndfuld diverse hangertags, bon'er, visitkort og emballagen fra et par strømper.
- 34 kroner i assorterede mønter
- 3 mere eller mindre halve tees (Jep, dem man bruger, når man spiller golf)
- 2 stykker tyggegummi (ubrugte heldigvis, ellers havde kæresten selv fået lov til at fjerne dem)
- 1 vingummi (Du ved, sådan en hvid engelsk vingummi i Rompefacon)
- En mængde nullermænd så stor, at jeg et kort øjeblik overvejede hvor vidt at det var et levende væsen.
- 1 USB stick
- 1 blå reklamekuglepen
Alt dette var, hvad der gemte sig bag skuffen under vores seng!!! (Sjovt nok lå alle disse ting i min kærestes side) Vi har haft sengen i 5 år og den eneste grund til at jeg afmonterede skuffen var, at den havde tabt hjulene og jeg (AKA Byggemand Bob) ville sætte nye hjul under. Tænk sig, hvad det kunne ha' udviklet sig til, hvis samlingen havde fået lov at udvikle sig over længere tid??

6 kommentarer:

Gaia Cunin sagde ...

godt du ikke ventede yderligere 5 år med at få den skuffe ud!!!

Anne Lotte sagde ...

I kunne da være blevet millionærer. Prøv lige at tænk på de 34 kroner. Det kunne godt have udviklet sig. Det siger jeg dig!

PS. Er super glad for den der akrylnøgle (kæde) jeg købte ved dig på forårsmarkedet. Den er sindssygt fed :-)

Marie sagde ...

Hæ hæ ... Ja, det har du selvfølgelig ret i ;o) Så kan man virkelig snakke om gemme penge under madrassen ;o)

Godt at høre at du er glad for din nøglekæde. Jeg fik også solgt alle nøglerne, så der blev slet ikke nogen til mig selv i denne omgang. Må nok hellere få lavet nogle flere.

Anne Lotte sagde ...

Ja, den er rigtig fin. Nøglehullet ville jeg gerne have haft råd til, men det må blive en anden gang. Fik drænet kontoen lidt rigeligt på det marked der :-)

Marie sagde ...

Hej Anne Lotte

Jeg har lagt et nøglehul ud på Amio og jeg har derudover et sort og et blåt tilbage, som sikkert også kommer på Amio snart, så du kan bare holde øje dér.

Og ellers kan du altid maile mig, hvis du mangler et nøglehul til din nøgle ... Jeg holder jo til på havnen i Odense ;o)

/M

Anne Lotte sagde ...

Der er nogen der har købt det :-) (Og det er ikke mig :-)
Men det er ok. Har ikke finanser til det lige nu.