mandag den 16. maj 2011

Forårsmarkedet sluttede ...

... Og så flyttede træet ind hos mig!


Nu havde det aftrådt sin tjeneste som halskædeudstillingsaggregat (og jeg havde brugt mange timer, to dåser hvid maling og en stak bomuldsgarn i mange farver) og så var det da synd og skam, hvis det bare skulle ende sine dage på genbrugsstationen, så det rykkede ind i stuen hjemme hos mig. Jeg havde advaret kæresten og overraskende nok syntes han, at det var helt okay at det beholdte sine hæklede blade?! 

9 kommentarer:

betine sagde ...

Det er simpelthen SÅ fint. Jeg beundrede det også på markedet... Overvejer at lade et der ligner flytte ind hos mig :)

Anne sagde ...

Det ser da super fedt ud!!! Og hvor dejligt at han er hoppet med på det :)

Kh Anne

Julia Hausfrau sagde ...

Det er vildt fint!

Maja B sagde ...

Det er da den fedeste stuebirk, jeg længe har set....

Helle sagde ...

super fedt træ :)

PUK sagde ...

Han er en god kæreste:)

Marie sagde ...

Ja, træet blev fint ... det fik også mange timers kærlighed. Fundet af min kæreste og mig i skoven, blev spraymalet, fik hæklede blade, blev båret over i pakhuset, blev beundret af mange på forårsmarkedet, blev båret hjem igen og står nu i min stue til daglig glæde ... sådan et liv havde det nok næppe forventet at få, da det lå koldt og ensomt på skovbunden ;o)

Og ja, PUK ... Det er han! ;o)

ea-o sagde ...

Det ser da også vildt flot ud.

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

Dejligt at gense det fine træ. Jeg var også forbi dig med et stort kompliment på markedet.

Hilsen RikkeRøjkjær