lørdag den 26. marts 2011

I Paris skal jeg ...

- Spise croissanter
- Drikke kaffe på en fortorvscafé
- Se Eiffeltårnet (Man kan altså ikke være i Paris uden at aflægge det et visit)
- Spise min yndlingsdessert (moelleux au chocolat - du ved, den dér flydende chokoladekage)
- Gå tur (i det forhåbentlige gode vejr) i Tuilerierne
- Kysse min kæreste
- Købe et stort souvenir Eiffeltårn (har nogle små, men synes også jeg mangler et stort)
- Løbe en tur langs Seinen
- Købe strømpebukser i Tabio
- Drikke champagne
- Spise Tatar Frites
- Spise crepes med chokolade og banan

Egentlig en smule tankevækkende, hvor mange ting på listen, der drejer sig om at spise eller drikke ;o)
ihhhhh, hvor jeg glæder mig!

1 kommentar:

Gaia Cunin sagde ...

og så skal du give min by et stort kys fra mig!!!
Rigtig god tur, det er jer også velundt!!!