lørdag den 12. marts 2011

I love Paris ...

... In the springtime!


Jeg gav min kæreste en tur til Paris i fødselsdagsgave for et par uger siden, så i slutningen af Marts tager vi et par dage til den franske hovedstad!!

Jeg æææælsker Paris, både om foråret, sommeren og efteråret (har vist aldrig været i Paris om vinteren, så det kan jeg ikke udtale mig om ;o).
Vi var der sidst i oktober og det er ligesom om at jeg bliver mere og mere vild med byen for hver gang vi er der.
Første gang følte jeg, at der var så mange ting, man bare skulle se, at vi slet ikke havde tid til bare at nyde byen og stemningen.
Men denne gang har vi absolut ingen ting på programmet andet end at spise masser af croissanter, drikke kaffe på fortorvscaféer og forhåbentlig nyde det gode vejr (der er 13-17° dernede nu, så det satser vi på holder). Jeg glæææææder mig!

Så sidder du inde med et par Pariser-tips, med noget som vi bare bør se eller gøre, så er du velkommen til at smide en kommentar.

Ingen kommentarer: