torsdag den 10. februar 2011

I'm back!!

Pyha ... Sikke et par uger det har været!
Den første måned af 2011 har budt på noget af en rutschebanetur, men nu tror og håber jeg, at jeg er tilbage for fuld styrke. Tingene går nogle gange ikke helt som man selv vil eller havde forestillet sig, men det er vel netop essensen af livet. 
Jeg har ikke rigtig haft energi eller lyst til noget ... ikke engang til at strikke! Og det er jo egentlig en skam, når nu jeg netop havde tid til det. Men nu er jeg klar og inspireret! Glæder mig til at lave nogle nye ting til forårsmarkedet, hvor varme muffedisser og halstørklæder, jo nok ikke liiiiige er dét de unge vil ha' (med mindre maj måned bliver væsentlig koldere end normalt).
Jeg vil nok hækle nogle flere fugle, og så har jeg nogle idéer til bl.a. brocher og hårbøjler. Jeg skal nok vise jer tingene, når de er lavet, men indtil videre, må I tænke Jer til dem ;o)

3 kommentarer:

Line sagde ...

Dejligt du er tilbage, er ikke helt tryg ved at læse om mistet strikkelyst!!

Anita sagde ...

Dejligt at ha' dig tilbage.
Du har været savnet!

Marie sagde ...

Det er også dejligt at være tilbage, og ha' fået strikkelysten igen. Det blev fejret i går med en masse champagne til fest på jobbet ;o)