lørdag den 12. februar 2011

Forårsmarked i Pakhus 16

Skal du med?
Det skal jeg i hvert fald!
Det foregår fredag den 6. maj til søndag den 8. maj i et pakhus på Odense Havn.
Jeg er så småt begyndt at planlægge, hvad jeg skal ha' med.
Maj måned indbyder jo ikke ligefrem til at købe varme muffedisser og halskrammere, så jeg må nok hellere ha' lidt nye ting med. 
Der bliver nok både noget strikket, noget hæklet, noget moderne, noget gammelt og noget spiseligt (er det ikke også dét man skal bruge, når man skal giftes? ;o)
Jeg poster gerne billeder, når jeg har noget at vise, men sagen er den, at jeg ikke har lavet noget endnu ... kun fået idéer ;o)
Du kan læse mere om markedet lige her. Jeg ved, der bliver arbejdet på en "rigtig" hjemmeside, men indtil videre må i "nøjes" med denne side.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du er en snuskebasse!!!!