onsdag den 23. februar 2011

Award

Vi har fået en award af Bianca, og det siger vi da aldrig nej til, så tak for den ;o)



















Men sådanne award'er minder mig altså alt for meget om kædebreve, som jeg er modstander af og konsekvent bryder, så jeg opfylder kun kravene delvist. Jeg er ikke for fin til at fortælle 8 ting om mig selv, men jeg sender ikke awarden videre til 8 andre ... sorry!

1. Jeg elsker kage og desserter og ville gerne være konditor, hvis jeg ikke lavede reklamer lige her. Min yndlingsdessert er nok moelleux au chocolat.

2. Jeg begyndte at strikke i 2007, hvor jeg pendlede hver dag i 2 år mellem Odense og Kbh. Siden er det blevet til sådan ca. 1.000.000 masker.

3. Jeg elsker 50'erne og 60'erne og har lyst til at spise film, hvor hele stilen er lækker og pastel-agtig. "Down with love" er et godt eksempel.

4. Jeg bruger i perioder ALT for mange penge på ebay (specielt vintagekjoler i USA), og har flere gange måtte sætte restriktioner over for mig selv, for at undgå at falde i køb-den-nu-eller-du-ser-aldrig-denne-kjole-fra-tresserne-igen-fælden.

5. Jeg arbejder lige her, og har faktisk været i reklamebranchen i 10 år til september!

6. Nu kan jeg godt li' at besøge loppemarkeder, men jeg hadede det som barn. Jeg har bl.a. købt dette og denne og disse.

7. Jeg elsker kirsebær og abrikoser men hader dild og persille.

8. Jeg drikker kaffen sort og bryder mig egentlig ikke om the (selvom folk tror jeg er the-typen). Jeg kan dog bedst li' en latte, hvis den skal være 2go og drikker også gladeligt en kop chai.

9. Jeg er mest til storby-ferier og elsker Paris. I 2008 overraskede jeg min kæreste med en overnatning her.

10. Jeg kan rigtig godt li' sko og har (hvis du spørger min kæreste) alt for mange par ... Jeg synes dog stadig jeg kan finde sko jeg mangler!

Og hvis du nu sidder og tænker: "Jeg vil vide mere om hende Marie" (Du behøver ikke benægte, jeg forstår det godt ;o), så kan du læse 10 andre ting lige her.

Ingen kommentarer: