søndag den 9. januar 2011

Oprydning i kagepyntskuffen ...

Sagde hun virkelig "kagepyntskuffen", tænker du måske nu. Og ja ... Det sagde jeg faktisk (eller skrev, hvis man skal være peditesserytter). Jeg elsker at bage og er ofte i Hamburg, og de to ting sammenlagt betyder, at én af vores køkkenskuffer bugner med kagepynt, farve, forme, udstansere og andre uundværlige ting ... Sorry Christian ;o)

Men i dag har jeg ryddet op i skuffen, så nu kan den faktisk åbnes ... og det er jo meget smart, når det er en skuffe, ik?






Og skulle du nu være i tvivl, så er ovenstående billede altså et EFTER-billede, der var meget mere i den inden oprydningen ...

Stop mig, hvis du møder mig i en butik igang med at købe muffinforme ... Jeg har vist liiige nok til at klare mig.

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Hehe, har også lige lagt mine kagepynt-ting i en samlet dåse. Har ikke så meget som dig dog :)
Og kan heller ikke lade være med at købe muffins-forme. Der er bare så mange fine med flotte mønstre, farver osv :)

Mette sagde ...

...ikke om jeg kunne drømme om at stoppe dig. Jeg går jo selv ind i butikken for at købe flere muffins-forme.... Jeg har en gammel blikdåse fuld af alsken forskellige forme.... En kagepyntskuffe lyder drømmende dejligt!

Kludeskabet sagde ...

Hvad kan man sige.....Kan du så komme i gang med at bage... så du kan købe nogle flere hahahaah fedt billed..

Sabine

Marie sagde ...

Ja, planen var faktisk at jeg skulle lave det helt store kagebord til mit arbejde på fredag. Vi snakker altså kagebord til ca. 90 mennesker!! ...
Men travlhed på jobbet har sat en stopper for det, så jeg må finde en anden anledning til at gøre et indhug i kagepynten ;o)