mandag den 6. december 2010

Før og efter

I weekenden var jeg jo på julemarked på Broholm på Fyn, og det var rigtig hyggeligt.
Slot + sne = ren juleidyl!!

Da jeg havde anrettet min lille bod satte jeg mig ned for at strikke, og på et tidspunkt kunne jeg høre, at der var nogle mennesker, der snakkede om mig og smilte. Jeg kunne ligesom fornemme, at der hang noget sjovt bag mig, men vidste ikke hvad det var ... Det var så dette billede, og så kan man jo godt forstå morskaben ...


Marie 30 år og Marie 80 år sad så dér, og strikkede sammen hele weekenden ;o)

2 kommentarer:

F r k. E v i g g l a d sagde ...

Haha.. det er humor! :) Også lige et noget forsinket tak for badges du sendte i forbindelse med støt brysterne.. de er bare super fine :)

Marie sagde ...

Hæ hæ ... Ja, er det ikke super sjovt?

Selv tak, godt du kunne bruge dem.