lørdag den 20. november 2010

Julemarked-tour'en er i gang

Er netop kommet hjem efter en lang og dejlig dag på Pakhus 16 - julemarkedet på Odense Havn.
Hvis du ikke allerede har været forbi, så skal du ikke snyde dig selv for den rigtig gode oplevelse det er i pakhuset med en masse søde kreabloggere, masser af inspiration og ikke mindst virkelig god kaffe og æblegløgg ;o)

Billeder fra i dag? Dem må I desværre undvære, da jeg har været al for travl og glemsom til at huske at fotografere min stand og pakhuset i det hele taget ... Men det skal jo også opleves ;o)

Nu er jeg træt og vil slappe af inden jeg skal holde den store, årlige juleklippeklistretøsetamtam i morgen. Jeg er helt ærgelig over at jeg ikke kan være på julemarkedet i morgen, men til gengæld skal jeg julehygge med 11 søde piger og det er da heller ikke dårligt!


1 kommentar:

Line sagde ...

Det var så hyggeligt at se dig! Er kommet hjem og Lilly har sat ugeln op til alle de andre. Kusine Carla tilbød lige at tælle hvor mange der egentlig er - 48!
Håber I får en dejlig dag med godt salg imorgen.
Husk uldent undertøj!!
Knus Line