tirsdag den 30. november 2010

DIY Julekalender

Jeg har et projekt ... Et projekt, jeg ikke helt ved, om jeg kan leve op til.
Men jeg prøver alligevel, og ellers må I bære over med mig ;o)

Projektet er en DIY julekalender her på bloggen, hvor der hver dag kommer en ny idé til noget julet du selv kan lave. Nogle af tingene er ligesom dem vi laver, og andre, er noget helt andet.

Men udover projektet har jeg jo også et fuldtidsjob og julemarkeder de næste 2 weekender, så jeg ved godt at det er en smule naivt og ambitiøst ... Men jeg er jo en tidsoptimist af værste skuffe, så jeg tænker selvfølgelig at jeg SAGTENS kan nå det hele ... Vi får at se. Jeg skyder i hvert fald julekalenderen i gang i morgen ;o)

4 kommentarer:

Marina sagde ...

Hey for en gal julenisse hvor du bare gør det fantastisk. Jeg er helt vild med alle de ideer du har vist indtil nu og er bange for at jeg kommer til at promoverer dig skamløst!!!

Alligevel vil jeg lige sige: pas på. Pas på at det ikke lige pludseligt er for meget og noget du skal stresse over. Jeg mener det er bedre med færre men virkeligt dejlige ideer end med en masse ideer som bliver for overfladiske. Nå men hvis det lykkes dig at få alle 24 ideer lige så fine som dem du har vist indtil videre så kan du roligt være stolt.

Hjertekram en ny gæst der sikkert vil komme hyppigt fremover.

Marie sagde ...

Ej, hvor er du sød! Bare rolig, jeg stresser ikke mere end jeg plejer ;o)
Jeg har forprogrammeret et par indlæg af gangen, så går det hele.

Mit mål er at finde 24 juleidéer, som jeg alle enten HAR lavet eller gerne vil lave. Så håber jeg bare, at I også synes om idéerne.

Marie sagde ...

Så er alle kalenderidéerne samlet lige her:
http://millemarieogmig.blogspot.com/search/label/DIY%20julekalender

Marina sagde ...

Øv så skulle jeg have ventet med linket til i morgen. Nå jeg linker nok igen senere.