søndag den 19. september 2010

Mine første æsker

... men vist ikke de sidste!!

Dette er, hvad jeg har brugt det meste af min søndag på:
2 stk. beklædte æsker.
Og som C spurgte: "hvordan kan det tage 6 timer at lave 2 æsker??"

Jeg synes resultatet er blevet super godt. Kombinationen af det fine guldtapet og det neonpink papir indvendig (det ser ikke lige så neon ud på billedet, som det er i virkeligheden) er blevet rigtig godt. Og hvis du nu tænker: "Hvad er det for noget fint patchwork-tapet og hvor kan man få fingrene i det?", så må jeg skuffe dig og sige, at det ikke er noget færdigt tapet, men derimod mange timers arbejde i at klippe trekanter af alt muligt forskelligt papir og tapet!!! Så dér har C svaret. Derfor kan man bruge 6 timer på 2 æsker ...

5 kommentarer:

Bianca sagde ...

super flotte æsker!

Line sagde ...

Whao Marie. Den patchwork kasser er bare så flot!

Marie sagde ...

Ja, Line ... Jeg vidste at den var lige dig!
Patchwork, tapet og neon ... Hvad mere kan man ønske sig? ;o)

Hello sweet Lady sagde ...

Super flotte:O)
Hvor har du købt æskerne?

Marie sagde ...

Det er de famøse æsker fra Netto!
Jeg hamstrede en del, men har først nu fået taget mig sammen til at gøre noget ved dem.