torsdag den 2. september 2010

Loppefund



For et par weekender siden var jeg på loppemarked med Mutti, og én af de ting jeg købte var denne retro plastik-æbleskål. Jeg synes jeg har set designet før, men jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet om den. Mærket nedenunder er vist "LL". Siger det Jer noget?

Ikke at jeg tror den er særlig meget værd, men det er altid sjovt at vide hvor tingene stammer fra; fabrikant, tid, land, etc. Jeg har givet en 10'er for den, så under alle omstændigheder har jeg nok gjort et godt køb ;o)

6 kommentarer:

Bianca sagde ...

Hvor er den altså bare sej...

Line sagde ...

Hvor er det skægt, sådan en havde min mormor og der var altid chokolade og lakridser i. Når vi børn besøgte hende, var det første vi gjorde at løbe ind i stuen og lette på låget, for at sikre at der nu også var søde sager i, kun i meget få tilfælde blev vi skuffede, husker faktisk kun et enkelt tilfælde.
Aner ellers intet om designet ved kun at der kan være slik i!
Kh Line

Marie sagde ...

Ja, den er helt sikkert god til slik ;o)

Anne sagde ...

LL står for Laurids Lønborg.
Der findes masser af lækre rød-orange ting og sager fra hans hånd.

Nu har du et navn at søge på, god fornøjelse med det :-)

Marie sagde ...

Eeeejjjj ... Tusind tak for info!
Ja, jeg googlede lige navnet og man kender jo alle tingene, der kommer op!
Cool. Tak for hjælpen!

Malene sagde ...

Nøj hvor er den fin. Tillykke med fundet :)