mandag den 3. december 2007

Opsatsdown

Se alle de fine opsatsdown, vi har lavet ...


19. Den kunne søster Mille slet ikke stå for ... og måtte ha' den (også)!!


18. Da jeg lavede denne, tænkte jeg på at det var en rigtig mille-model ... så den fik hun.


17. Med fin Hamburg-vase fra Ørbæk Marked


16. Opsats a la Stina


15. nu også med aske- og æggebæger


14. En lille anvendelig opsats. (Solgt til Marianne på SAK)


13. En lidt mere enkel, men dog stadig meget kær opsats


12. Denne her kunne jeg slet ikke stå for, så den kom aldrig længere end til mit eget bord.


11. Nu med tudse (Mille vil hade denne her)


10. Jeg elsker lysestagefoden på nederste etage ... en fin, fin blomst!


9. Denne er blevet rigtig skøn, synes jeg ... (solgt på SAK)


8. En fin, meget gammeldags opsats (Solgt på SAK)


7. En blå én af slagsen


6. Hele 4 etager blev det til på denne opsats ... uhmmm ... sikke meget kage den kan rumme! (solgt på SAK)


5. Nu med hunde


4. En skøn, skøn kombi ... (Solgt på SAK)


3. Nu med kanin (Solgt til Anne på SAK)


2. En lille fin rød/pink model med kop på top (Solgt på SAK)


1. Denne her er specielt god til kirsebær ... så kan stilkene og stene kommes i koppen bagefter! Smart ik'? Kan dog også bruges til andet ... (solgt på SAK 2008)

1 kommentar:

Elvira Knudsen Holmen sagde ...

Hej
Ej, hvor er de superskønne. Hold da op.
Jeg skal så ud og finde gammel porcelæn,når jeg jeg kommer til dk.
Wow. I må absolut komme på min ynglingsliste over blogs.
Smil
Elvi