onsdag den 1. august 2007

Maries muffedisser


13. Lyseblå med changerende metallicblå perler (gave til Gunde)


12. Mørkegrøn med guld, metallic perler (solgt til Daniels søster)
(Har fundet en ny perlepusher i Hamburg ... de havde bl.a. disse fine, fine guldperler!)


11. Lime med sorte perler (solgt på SAK)


10. Støvet blå med transparente grøn/brune perler (Solgt hos Frederiksen)


9. Lavendel med perlemor perler (gave til Susanne)


8. Mosgrøn med transparente, bronce perler


7. Lys støvet blågrå med lyseblå, metallic perler (solgt til Trine)


6. Sort med klare, transparente perler (dem har jeg også beholdt selv)


5. Lilla med transparente, grøn/lilla perler (Solgt)
(Umiddelbart en mærkelig combi, men jeg synes faktisk, at den er blevet rigtig god.)


4. Mørk tyrkis med metallic, lysegrønne perler (Dem har jeg beholdt selv)


3. Sort med hvide perler (solgt på SAK)


2. Lyserød med lyserøde, metallic perler
(Min første med NUUK Classic)


1. Petrol med klare, transparente perler.
(Den førstede jeg strikkede. Jeg har beholdt den selv, da den er meget stramt strikket og også lidt skæv!!)

Ingen kommentarer: